stan;P

hejj:)
nu sitter jag och äter naturgodis och sesamkakor:) feting gott :D macadamia nötter forlajf typ!<3
imorse vakna jag, fick sms av amanda och sen for jag på stan! hittade ett par snygga strumpbyxor´, jag och amanda köpte likadana, amanda hitta en assnygg skinnjacka som jag tycker hon ska köpa! jag köpte oxå ett par örhängen:) efter det så for jag hem, åt lunch, läste och sen bare av till coop för att handla godis ;) där var vi då ett tag och efter det så for vi hem, jag läste lite mer och sen satte jag mej här :) vill tipsa om ett gäng böcker:

Killar, kompisar och lyckokort
Killar, kompisar och kosmiska kyssar
Killar, kompisar och snobbiga prinsessor
Killar, kompisar och pyjamaspartyn
Killar, kompisar och pojkvänsproblem
Killar, kompisar och misstag i massor

de är alla skrivna av Cathy Hopkins och är riktigt bra:) själv håller jag på med Killar, kompisar och misstag i massor och det är den första jag läser:) men de flesta som läst dem tycker de är väldigt bra, och det tycker jag oxå :D förstår egentligen inte hur jag har kunnat missa dem, de är helt klockrena! :D<3

menmen, nu är det handboll på tv, Allingsås - Hamburg :D typ kul match :D tror dock inte Allingsås har någon stor chans, hamburg har ju massor av stjärnspelare, Giulanne Gille, Pascal Henz, mm. :) men, vi får väl se:)  just nu står det 4-3 till Allingsås, de spelar bra :D

nu blire att titta bloggar, chaoo! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0