fortfarande fredag?

hej :) nu sitter jag här igen, hehe :) har vart hos tim ett tag med tim, emma, rasmus och john :) men sen var jag tvungen att fara hem för mami och papi for på bio så då vart jag tvungen att vara hemma -.-' men vi gjorde typ inget, hann typ inte nå -.-' eller vi såg slutet av SWE - GER matchen, men dom förlora -.-' dom har inte vart bra i em ;s det är typ då man vill vara bra jue! ;O men jaja... sen efter att vi sett det så spela tim och rasmus tvspel medan jag och emma kolla på tims mobil (aa) men sen så fick vi dit john och då spela typ han oxå tvspel och sen så gjorde vi typ inget mer :Å
typ dålig vecka i veckan, jävligt mkt dåliga saker har hänt ;s men nu ska´vi inte tänka mer på dej, blicka framåt, you know! :D heheh! ;D imorrn så bilre att åka skridskor för första gången på typ 2-3 år!;0 känns goode läbbigt! ;s haha, jag kmr suga sååå mkt! ;D hahah! :D
men nu blire att kolla bloggar, så vi hörs!
puss, chaaoo! ;'*


gammalbild.nu! :D


Kommentarer
Postat av: Tea

Haha det är ju taget hos mig :)

2010-01-25 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0