ny header + ny design?

hej :)
nu har jag tänkt på en sak ett tag. visst ser min blogg helt hemsk ut? ;o vill fixa ny header och ny design, men jag vet inte hur den ska se ut?! ;o jaja, vi får väl se ;s hoppas de blir nå :) men nu ska jag kolla andra bloggar, behöver inspiration! :D har inte så mkt blogglust just nu som ni säkert märkt ;) men nu blire att kolla bloggar då :) puss chaao! ;*<3


ett stort fett grattis till moa gabrielsson som fyller 14 idag! :D :* <3
GRATTIS! ;*


moa i mitten :)<3


Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

hejsan.

Jag har startat upp en ny blogg om mitt liv och massor med fotografier.

Kika gärna in och läsa det jag har skrivit så kommer massor med skojj senare.

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om bloggen skulle varit kul att se.

Massor med kramar Julia :)

2010-01-26 @ 10:28:17
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack Lina!! :))<3333

2010-02-02 @ 13:55:43
URL: http://mgabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0