sådålig! ;o

hej ;P jag är sådålig på att blogga, fattar inte hur nån orkar läsa den när jag aldrig skriver nå?;P haha. men idag och igår har jag vart i boden och spelat handboll!<3 vi hade 4 matcher igår, 1 serie och 3 tränings ;) seriematchen mot älvsbyn 1 förlorade vi med typ 4 bollar elr nåsånt och träningsmatcherna mot kiruna 96, älvsbyn 2 och kiruna 95 vann vi stort! :D  vi var bara 10 spelare, så det var kryddjobbigt, men grymt kul! :D 
och idag hade vi 2 seriematcher, en mot boden 96, och en mot lillpite 96 ;P vi vann mot boden med ganska mkt tror jag, och mot lillpite spela vi jämt till halvlek, sen vet jag då inte vad som hände, vi var typ inte alls bra! ;o men dom vann iaf med typ 20-11 :P  och jag var typ sämst? ;o var asdålig i försvar i första halvlek, och missa en straff! ;O typ inte alls kul! ;o men sen i andra spela jag typ sådär, men fick spela iaf.
just nu lyssnar jag på musik:P ikv blire att vara med folket :) så då vet ni :)
chaoo!


typ asful? ;o men jojjo, amanda b, maja och jag ;P dissa mitt övertramp, minns inte om det var då det blev straff för täckning innanför, men ja :p det är iaf en bild usm steg 1 ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0