L I F E ' S A H E L L O F A R I D E

hej,
dagen har tillbringats på stugan där jag har klippt gräset för 50 kr ;P mitt sommarjobb, hellyea. ikv kmr jag vara barnvakt, kul ens? ah, så äre ibl, får ju 50 kr iaf .
men nnu till det jag tänkte skriva om. jag har alltid ogillat ola. artisten alltså. men nu är jag typ helt kär i vissa av hans låtar, tillexempel Overdrive. de är typ sommarlåten nummer 1 under 2010 för mig . å den är grymt bra! sjuukt. men folk förändras, även musiksmaken. här är iaf min spotify spellista som jag nöter just nu. -----> här 
ska typ fixa ny header nu trorja, aja, får se, puss.




haha, minnen ♥ emma å amanda gjorde hajn åt mä, såfin, puss på er tjejjs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0