B A B Y S I T T E R

hei,
var ett tag sen jag blogga, men så äre ibl. asså jah skriver typ samma saker i varje inlägg, så ni kan ju läsa alla gamla inlägg om ni vill få er ett gott skratt. shiiiet vad liten ja var då ;o menjah, alla utvecklas å går vidare i utvecklingen.
just nu är jag i umeeeå hos mina kusiner ;) jag är barnvakt till min kusin Amon´ :) (ja, han heter Amon, ja, det är ett ovanligt namn) jag kmr vara barnvakt åt han idag, imorgon och på torsdag. jag får 100 kr per dag :) och då får jag ändå lämna han på fritids om jag vill :D eeeendåååå soft ;) men nu ska jag dra, chacha!


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHHAHAHHAHA JO! DE VA TYP DAGENS! =D



tack btw. :)

2010-06-22 @ 13:54:27
URL: http://moalundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0