det gör så jävla ont att älska dej...

hejhej :D
jag är lite småsur, eller nä, men inte glad iaf ;P igår var vi i kåbbe med skolan, heheh, sittliften var asläskig! ROLIG! ;D nog för att jag satt och skrek hela vägen upp första gången ;) men så äre:) hade typ panik för jag visste inte hur man skulle gå av :D men det fixa sig, jag stanna bara liften 1 gång :D  de var faktiskt bara första gången, för då for hajna saken som man har som över sig ner när vi steg av ;) min hjälm fastna i den eller nå sånt :D
men de var iaf kul, jag och amanda var asduktiga :D
idag vare skola, sådär, men nu ska jag faktiskt läsa sannas blogg, hon dampar bara liiiiite på msn ;) heheh, men pusshejj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0