KULLIV, JAVET!

Gör detta testet inom tjugo min annars händer
det något som du inte vill, IMORGON!


Hur Svarar du i telefonen: hallå!
Gör du när du är kär i fel person: ja, vad gör jag nu? :(

Tycker du om gul-bil-leken: JAAO ;D
Mycket pengar har du i plånboken just nu:
 hehehe, 3 kr och kortet :D
Mycket är klockan: 19.29
Många kontakter har du på msn: vetit, orkar inte räkna :D
Var spenderar du en regnig dag bäst: varsom helst, med dom bästa!

VEM

Vem ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  :*bästvän!<3 , haha, jo:) det såg jag oxå :) men nu är jag påväg:(
Ringde dig senast? fader
Pussade dig senast? dedu ;)
Vill du kasta en sten i huvudet på? en dum jävel :(
Saknar du mest just nu? AMANDA!<3
Ska du träffa imorgon? amanda :D :*
Sov du med senast? olivia trorja, om de är i samma säng asså, annars jojjo, emma och tea ;P
Festade du med senast? hehehe ;)
Vem fick du senast sms av? amandagrandin<3


JA OCH NEJ FRÅGOR
Cyklat utan händerna: jess :D jag är dock sämst (n)
Gråtit en hel natt: vem har inte de? :(
Druckit så du spytt: nää
Åkt vattenskidor: joo, typ 2 m ;)
Åkt rullstol: hehehe, jodå :)

Gjort en bakåtkullerbytta: hahah, vad är detta för frågor? ;)
Köpt lösgodis för över 50 kr: HAHAHAH!
Haft träningsvärk: men antagligen, har typ de ofta?
Önskat att du var det andra könet: nej?
Sett din kompis i rosa kanindräkt: hahahhaha, nää :)


så kul har jag nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0