hur kan tre ord betyda allt?

denna text som kommer är skriven av Elinor Gustavsson, www.mmmemoriies.blogg.se, och den är underbar! helt enkelt. besök hennes blogg oxå.


obesvarad kärlek

Text skriven av elinorgustavson 21/5

Jag behöver dig mer än jag behöver luft


Du hjälper mig genom livet, även när det är tuft


Du ger mig lycka och en anledning att fortsätta


Så att jag en dag får mer att berätta


Berätta hur mitt liv tog sin vändning med dig i mitt liv


Du hjälper mig att ta enorma kliv


Kliv genom livets alla beslut och svårigheter


Trots att du bara finns där och knappast bryr dig


Så är du så otroligt viktig för mig


Dör du, dör jag


Det är så jag känner nu, idag,


imon, i all evighet


Trots att du ibland får mig att känna sån smärta och ensamhet


Du tog mitt hjärta och du håller det kvar


Du har gjort mig så sårbar


Men du får mig att vilja kämpa, jag kämpar för dig


Trots att du knappast bryr dig om mig


Jag glömmer aldrig de få stunderna fick


Jag vet inte varför, men det gick som det gick


Men du lever kvar i drömmarna och där är det vi


Bara du och jag och i mina tankar ligger du här bredvid


Ser på mig och utan att ens säga det så visar du att du älskar mig


Du visar så stor kärlek från dig


Du visade mig vad kärlek var och varför det finns


Hur mycket det betydde när vi var tillsammans är allt jag minns


Trots allt som sagts och att du har gjort många sår


Det spelar ingen roll, trots att jag ibland fäller en tår


Men den fäller jag i saknaden utav dig


Jag vill att du än en gång ska visa att du älskar mig


Kyssa mig bara för att visa vad kärlek är


Kärleken är bra, men den ska inte vara såhär


Utan dig i mitt liv så känns det tomt och ensamt och kallt


Men när jag ser dig sprids värmen, jag älskar dig mer än allt


Allt du sagt och gjort spelar ingen roll för mig.


För älskling, jag älskar dig..


 


och i mina drömmar, så älskar du mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0