Kissie här!

Hej... :)

Kissie, dvs Alexandra Nilsson här... ;) Nu undrar förstås alla varför jag gästbloggar på lilla Linas blogg? :) Jo, för att jag är här i Grekland, och jag har status! Och denna tänkte jag ju förstås dela med mig av... *fniss*

Nej, men igår hade vi en riktig fest här nere i hotell lobbyn. Det var jättekul! :)
Det var jag, Amir, Rosanna och Maud! :) Maud är bara så bra på att festa, hon däcka först efter typ 16 shots... ;) Men att hon är lite gammal spelar väl ingen roll, eller hur? :) Förresten gör det ju bara att hon kan köpa ut åt oss...  Nej, hon är riktigt härlig! Men nu måste jag kila och bättra på brännan, puss alla!


Kommentarer
Postat av: e

hihihihihiihihihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2010-05-05 @ 15:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0