A N D W E D O N ' T K N O W W H Y

hej sötisar!
sitter och typ lejdar mig, gullat! väntar på att mormor ska komma å tvätta mitt hår (cepe javet, men de är för att det ska vara perfekt imorgon) å sen ska jag ut å fota lite med amanda! eller ja, amanda kmr fota, och jag kmr typ prata. ;-)
idag fick jag sluta 11.10, soft! dock stannade jag på skolan till 12.10, snäll som jag är, för att vänta tills amandas träslöjd börja. kungar som vi är så var syslöjden inställd, därför fick vi då sluta så tidigt! skulle egentligen ha slutat 13.20, så 2 h å 10 min tidigare.
juste, vet it om jag har berättat de, men mina föräldrar gifter sig imorgon. och jag ska vara tärna! :-)
kanske kommer något inlägg imorgon förmiddag, vi får se. men pussar!



störd bild, men så är jag ju lite störd själv! ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0