I C A N T M A K E I T T H R O U G H

1. Tre namn jag lyssnar till: lina, finax, lundberglina -.-
2. Någonting jag tycker om med mig själv: ögonfärgen
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mkt!
4. Detta är jag rädd för: typ allt? haha
5. Tre saker jag vill ha varje dag: ny mobil, pojkvän, pengar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: leva utan musik, ta självmord, mörda
7. Detta tycker jag om att göra: vara med folk, lyssna på musik, smsa, spela handboll
8. Detta vill jag göra just nu: nåt annat
9. Bästa känslan: vara lycklig
10. Värsta känslan: vara sviken
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: snäll, pålitlig, är sig själv hela tiden, har humor
12. Är jag kär just nu? kanske
13. Jag vill gifta mig... innan jag dör
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: surfa, åka till usa, gifta mig
15. Min käraste ägodel: mobilen kanske?
16. Något jag vill ha i present: pengar, mobil, systemkamera
17. Detta har jag på mig just nu: bh, trosor, t-shirt, värmebyxor 
18. Favoritkläder: koftor♥
19. Favoritdjur: hund å häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: mke
21. Favoritlåtar just nu: young folks - peter bjorn and john å shine - black gold
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: matte å bild / idrott
23. Stjärntecken: oxe
24. En bok jag älskar: breaking dawn
25. En film jag älskar: twilight
26. Tv-program jag gillar: cougar town ♥
27. Favoritdoft: britney spears midnight fantasy
28. Detta äter jag gärna: goda saker
29. Dricker helst: bubbelvatten lr kallt vatten från kylen med is (a)
30. Favoritgodis: mörkchoklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: hawaii
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: 176 elr nå?
34. Jag tror på: att alla har något gott i sig
35. Jag spelar: handboll♥
36. Person jag beundrar: vet it :o
37. Så här bor jag: tegelhus, i källarn, litet rum, loftsäng, stökigt  
38. Antal döda krukväxter i hemmet:  vet it
39. Det här tänder mig: gissa?
40. Det här gör mig avtänd: motsatsen till de som tänder mig antalle?
41. Favoritfärg: grööön
42. Favoritcitat: amanda låter som en smurf på snabbspolning! hahahahah
43. En hemlighet jag vet: vilka 2 pojkar som krossat mitt hjärtaaaa
44. Bästa present jag fått: mobil trorja
45. Senast köpta skiva: it vet jag, typ 100 år sen? :o
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mitt hår
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: kroppen
48. Udda förmåga/egenskap: garvar åt allt
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: delfin
50. Vad lyssnar du på just nu? 3OH!3 feat Ke$ha - my first kiss
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? tränat handboll♥
52. Var är dina föräldrar födda? piteå å arvidsjaur trorja?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? imvu trorja
54. Vilken är din favoritrestaurang? venne
55. När badade du i en pool senast? pool? vetefan, men bubbelpool typ några veckor sen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? jajjemen, statsminister förfan!
57. Hur många barn vill du ha? några
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock eller opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? får ju it rösta, men vet vilka jag vill rösta på
60. Vad har du för TV-kanaler? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 barnkanalen mtv massasporttjosan å barnkanaler
61. Har du åkt moped någon gång?
62. Har du busringt någon gång? ja, de har alla
63. Har du fått felparkeringsböter? nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? jag skulle ändå vilja, bara för att kunna säga att jag gjort de, men jag vågar it! 
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? gran canaria
66. Har du en egen trädgård? du tror ju det
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? family guy
68. Kan du alla orden i nationalsången? it exakt alla´, men nästan
69. Badkar eller duschkabin? dusch!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? bandslam eller the bounty hunter
71. Favoritpizza? hawaii
72. Chips eller popcorn? beror på
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder it de
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nä?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? näppp
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsinjuice!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? mormor å morfar, mormor åt pizza, morfar paj å jag tacotallrik
78. Favoritchoklad? mörk med lemon & ginger tror jag den hette
79. När röstade du senast? aldrig gjort de
80. När åt du en hemodlad tomat sist? sist jag var hos mormor
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ne
82. Är du bra på matlagning? faktiskt!
83. Klarar du att tanka själv? klart!
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? nä, men velat (a)
85. Pepsi eller Coca Cola? cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? bara på no:n
87. Vad var det senaste du handlade? pizza
88. Har du kräkts offentligt? i en buss, räknas de?
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? kan väl hända
91. Har du ringt något betalnummer? jå, dock it meningen
92. Kan man vara vän med sitt ex? antalle!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? farfar
94. Hade du mycket hår som liten bebis? venne
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? hej, jag kan it svara nu... blablabla
96. Vad har du i din väska? böcker å skit typ
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? löser sudoku!
98. Vad är du tacksam för idag? att handbollen har börjat om ♥
99. Var hittade du den här listan? moa lundbergs blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: amanda, emma å ngn random!



glömde publicera -.- ahja, har vart på handbollsträning, åsm!♥

Kommentarer
Postat av: ellen med stort T

"har du en egen trädgård?" kärlek<3

2010-09-06 @ 15:54:53
URL: http://ellenlidberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0