A L L T S O M D U G Ö R B L I R T I L L P Ä R L O R P Å M I N P A N N A

hej, sitter och lyssnar på fett bra musik. min playlist med sköna låtar hittas här! denna är då den jag nöter hur mke som helst, tror alla i min familj kan dessa låtar nu. iaf typ hälften. lätt skönaste låten är ju dock pärlor - carolina wallin pérez. är kär i den, helt klart. ♥
sitter även och chattar med sötisen hevi, de gillas! l1. aja, dagen har vart händelsefattig, har typ it gjort något alls. men det är soft! imorgon med skolan ska vi på avloppsreningsverket, fett äckligt. men ja, det får man leva med!
next up: bilder!


"hej jag heter lina, har korta naglar och jettejettesöt min"

 ok, det blev 2 st, många ens... pusssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0