I ' M G O I N G T O D I E O N E D A Y .

hej,
har typ blivit sjuk nu, eller, jag har ont i huvve som jag vet inte vad, typ cepeont. ska ta en alvedon och lägga mig framför tvn, tror it jag kmr kunna träna idag, fet tumme ner! men ja, får väl vila tills på onsdag, å då köra dubbelt så hårt! igår vann vi med 6-3 mot sunderbyn btw, gode konstig match, hevi fick typ cepe mitt i matchen å stod bara helt stilla och stirra typ. och senare fällde hon sig själv? haha. men hon är som söt! ♥
ah, men nu ska jag ta dendär alvedonen, pussar!


blogg.se vill inte att jag lägger upp någon bild, då stängs internet ner, så ett bildlöst inlägg, tyvärr!

Kommentarer
Postat av: ellen med stort T

mitt tips<3 hahahahahhah :D men krya!

2010-09-12 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0