I T H I N K I ' D B E T T E R L E A V E R I G H T N O W

chacha!
sitter och kollar fb, lyssnar på musik å är inne på msn. inte en jävel är social! kul ens. dagen har varit ganska bra ändå. fick veta att vi inte har någon spanska imorgon, och att vi inte hade någon idrott, så vi slutade 13.20 ist för 14.30! sedan gick jag hem, stod å snacka med amanda ett tag, skynda mig hem för att ebba kom. vi gjorde spanskan, MVG nästa? ;)
ja, efter det läste jag till målet i Sotarpojken, fett dryg bok för övrigt. glömde skrivhäftet på skolan, så sammanfattningen blire att göra i helgen. efter detta har jag mest gått runt å väntat på datorn, som först hilda och sedan mamma ockuperat. har även hunnit med att måla naglarna, blev faktiskt bra! ljusrosa passar till allt. ♥


i wanna give it to you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0