J U S T D A N C E L I K E N O O N E I S W A T C H I N G

cha! (gulligt, javet, men det var allt jag kom på)
sitter och gör ingenting, typ förundras över att jag vågat ha mittbena idag på skolan! första gången jag har det i en offentlig miljö sedan typ 2an eller nå? haha. vart på skolan idag som vanligt, vi hade so, matte, spanska och sist slöjd. på slöjden flippa jag ut totalt, typ gjorde helt lejda ansiktsuttryck, sjöng digimonsången (vafan?) och typ skratta som ett retard. johanna trodde typ jag hade tagit nå eller nått, hahaha. de hela börja typ med att jag skulle hjälpa ebba, åså lät jag typ som ett monster lr nå! jag sa dock bara jah, fast i typ värsta låga och konstiga tonläget! ah, iaf, efter slöjden skulle jag å amanda vänta på johan, så då tänkte jag passa på att jobba lite matte, men monica kom aldrig! tillslut kom amanda upp och hjälpte mig ist. sen vänta vi på att 9b skulle sluta musiken, sen skulle vi på staaaan. men när jag vaar hemma för att hämta money hade jag så mkt huvudvärk att jag it kunde följa. lyyyckat! har även hunnit göra en ny header, grymt duktigt av mig ändå! men nu ska den in, ching!


fresch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0