L E T ' S R U N A W A Y A N D N E V E R L O O K B A C K

hej sötisar!
sitter på facebook å´spotify, smsar med linus å skit. dagen har väl varit bra, har bara 4 lektioner på fredagar, soft! so, matte, spanska å sen slöjd. har även deltagit i webb8@n idag med klassen, fuck vad vi faila på bildfrågan! ojojoj. men vi vinner iaf! ligger ju på delad 1 plats atm, och den andra klassen som leder har massa folk som har gått i våran klass... ah, men vi måste ju ha motståndare i finalen också. ;-)
igår var jag på skolan, sen for jag hem å gjorde inget alls. efter ett tag städa jag mitt rum å duscha å shit, sen kom amanda. satt i mitt rum å snacka ett tag, sen drog vi till pitholmsskolan å var med linus å felix. (y) vi gjorde inget speciellt, gunga, snacka, klättra i klätterställning och lite sånt. dock var det den roligaste kvällen på länge, många skratt! men så var jag ju med roliga pojkar å amanda, så det var väl inte så konstigt! ;-)
fick typ värsta känslan som den jag hade i vintras, det var den bästa tiden hittils i mitt liv, kommer aldrig glömma det! ♥
oj, typ hej, långtinlägg.se! puss på den som orkar läsa hela!



nya lagbilden, fett söta flickor! ♥


Kommentarer
Postat av: ebba

jag ser ut som en uppstoppad röv

2010-09-17 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0