T H A T ' S W H A T M A D E M E W H O I A M

hei!
dålig uppd, men nu är skolan igång. och det betyder läxor, läxor och åter läxor! har iaf gjort bort de flesta läxorna idag, men känns ändå tungt. har tex läst 85 sidor i en bok som är trööööög. vår lärare påstår att den är bra längre in, men jag vet inte om jag tror henne... det är en klassiker, och jag är inte ett särskillt stort fan av klassiker.
känns även surt, eftersom jag missar kvällens handbollsträning pga min förkylning. inte ok! låter som en jävla kråka, kul ens.
ah, gårdagen spenderades hemma med läxor och senare såg jag 95ornas match mot öjebyn med amanda, emma och johan. i halvlek kom även johanna, ebba, marie, tea och emmy och stod med oss. det var lite småkul, johanna satte ut armen i linjedomaren när han sprang förbi, haha. men det var flum! och jag fick ha min dunjacka, amazing! jag ♥ min dunjacka, om man säg så!
imorgon har vi hkk på morgonen, myyyys.
är ju brunett nu oxå, gillagillagilla!


brunett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0