T R U S T T H E V O I C E W I T H I N

hej, sitter och gör ingenting, är på facebook, msn å spotify. ingen rolig är inne på msn? wierd!
kvällen har spenderats mestadels i mitt rum med folk. kvällen började med att amanda, linus och sebbe kom och hämta upp mig, sedan cyklade vi in till lf, såg lite av 97ornas dmfinal, de mötte älvsbyn, när vi for stod det 5-1 till älvsbyn, tror de vann? aja, sedan cyklade vi till ica och skulle köpa hårfärg, men det blev bara dricka. linus var för feg, han våga typ inte! haha. men sen cyklade jag hem, medan sebbe, linus å amanda cykla hem till sebbe för att lämna hans cykel, och då stannade sebbe hemma. sen satt vi i mitt rum och typ snacka å så. då ringde vi till jesper och bad han komma, så då for vi in ti stan för att möta han och hampus för de hade varit i bersika å dryyyga. sen for vi tbx till mig, hade vindruvskrig, pratade om härliga saker å shit. sedan kom de på att det var tråkigt, inte för att det var det, å for tillbaka. efter en stund for även amanda å linus hem. ooj, känner att jag skrev lite långt, opsi.
känner att jag längtar efter sängen nu, feting trött, så pussar!



alltså, erkänn snygg?! chad michael murray in my ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0