I A M W H O I A M S O I D O W H A T I C A N .

hej.
ebba sa åt mig att blogga så då blev det så tillslut. hade helvhemstudiedag idag, började dagen med ett långt elevråd och sen gjorde jag typ inget de andra lektionerna för det var massa annat. när jag och ebba gått hem och hon berättat en jävligt äcklig sak (det är fan synd om dig och marie!) satte jag mig vid datorn och såg bigbrother som jag inte såg igår. sen låg jag i mamma och pappas säng och somnade tydligen, vaknade för typ en halvtimme sedan. tror jag sov i lite mer än en timma, å det var då skönt som jag vet it vad. idag måste jag börja packa inför västerås och göra klart biologin, ska också hinna med att spela två träningsmatcher ikväll med 97orna. en mot mitt vanliga lag och en mot 94orna, är inte taggad alls. får väl se om det kommer senare. vet inte om jag kommer skriva särskillt mycket eller något alls torsdag till måndag, men det lär ju märkas. pussar.


jag bjuder, oj vad jag bjuder. typ för ett eller två år sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0