I T W A S N ' T E A S Y T O T E L L Y O U G O O D B Y E .

vet it varför jag har börjat tänka på det så mycket just nu, kanske för att jag drömt om det de senaste 5 nätterna. går igenom det i huvudet, vad var det som gick snett? var det för att det blev bara så fel den där gången? om jag bara stannat hemma som jag ville egentligen kanske det sett annorlunda ut idag. vet inte om jag har kvar några känslor, vet bara att jag får en klump i magen när jag tänker på det som var. och att jag saknar det, men inte dig. känslan jag hade när jag vaknade, känslan då jag somnade efter att ha pratat med dig. efter andra gången jag var med dig kunde jag inte sluta le. gick runt och log hela dagen, tänkte på dig hela tiden, kunde inte koncentrera mig på träningen fast det gick bra ändå. trodde jag hade hittat rätt, trodde nästan vi hörde ihop. log varje gång någon sa ditt namn, blev varm inombords. sen slutade du bara prata med mig, betydde jag inte mer? förtjänade jag inte en förklaring? hur mycket behövs? och sedan när jag frågade dig om det fick jag knappt någon. nej, jag har inte kvar känslor för dig. verkligen inte. om jag inte förtjänar en förklaring förtjänar du knappast mina känslor. och från och med nu är det här ett avslutat kapitel, bara ännu en del av mitt liv. tack för det jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0