Tror du vi kan ropa på nån som förstår vad vi menar?

Första veckan i nian, check. Det har typ varit helt okej, fått ett helt okej schema och träffat alla igen. Både skönt och jobbigt att börja om efter ett sånt här otroligt sommarlov! Har typ levt en dröm, helt seriöst.
Jag har ingen koll på när jag uppdaterade sist, men kan berätta att i fredags hade vi brudar en finmiddag, åt gott och gick ut med Misse. Kul var det i alla fall! Lördag hade vi Piteligan, dömde småttingar, pratade med killarna man inte träffat på evigheter och blev dyngsur om fötterna. På kvällen blev det att följa Johanna till deras stuga, lite impulsivt sådär. Efter vi varit där i typ en halvtimme kom Alexander och hans familj och sen åt vi en kycklingsallad som var väldigt god. Efter det satt jag, Johanna, Alexander och Elvira och pratade och lyssnade på musik och höll på med min, Johannas och Alexanders mobiler typ. Det var trevligt i alla fall. I söndags chillade jag och Johanna typ hela dagen, kom hem vid åtta och då såg jag lite tv och gick och la mig sen.
Orkar inte gå igenom vad jag gjort dag för dag, men i tisdags var jag linjedomare på P96s match. Var hur nervös som helst innan, men det gick helt okej. Tur ni bryr er och grejer.
Ikväll blir det flocken, nu ska jag och hämta min syster och min kusin från ett kalas. KUL GREJ ALLTSÅ.

Gud vad bra uppdatering jag har, ville bara säga det.






busar å grejer, seriös jamen nanting.

Juste, blev less min header så tog bort den. Kommer ny nån gång, desigen är iallafall tillfällig.


Kommentarer
Postat av: robert svanstein

fan vad snygg hmm hmm

2011-08-26 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0