Vi kanske ses.

BAJS, eller ska jag säga merde.
Hade skrivit om hur glad (och förvånad) jag var över min, i mina mått mätta, höga statistik och att Family Guy vann Battle of the Idiots (nolife). Sedan hade jag skrivit att jag bott på stugan denna helg, att jag hade chillat gärnet där, varit lite med min fina vän Malin och spelat väldigt mycket piano. Jag hade också skrivit att jag åt kräftor i fredags och att jag tyckte att det var väldigt gott. Men allt det försvann.
Ja, då vet ni det. Idag har jag varit på golfbanan och ätit lunch med mormor och morfar. Efter det for jag till LF och såg PIF - Hammarby, Piteå vann med 2-1, skönt. Jag såg med Selma, Emmy, Johannes, Amanda, Emma, Emelie, Sanna och Moa, och jag höll typ på att dö av skratt i slutet av första halvleken. Då bestämde vi att vi skulle ha typ en skrattkväll ikväll, först se Robert Gustavssons Ja Ä Inte Bitter! och sen kolla vidare på roliga klipp på Youtube. Nu ska jag äta surströming, inte helt fel. Känns som att kvällen kommer bli lyckad!


på tal om skratt, HAHAHAHHAHAH, ebba!

Kommentarer
Postat av: ebba

HAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAH skööööööööööööön

2011-08-15 @ 16:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0