Vissa saker pratar vi inte om, de klarar vi oss utan.

Vet ni? Jag har varit på handbollsträning idag, och det var ungefär den roligaste träningen på hur länge som helst. Och nu har jag en klisterklump i mitt hår, och hela jag luktar handboll. Och vi fick ett papper på träningen om länslaget, och det var väldigt roligt. Och jag blir bara mer kär i den här underbara sporten varje träning. Den här säsongen kommer bli grym, jag kommer ha så galet roligt. Det känner jag på mig.
Nu ska jag gå och ladda min mobil som bestämde sig för att dö för någon timme sen och äta något. Bra, då vet ni.


fick för mig att fixa en ny profilbild på ansiktsboken, å här är den. slumpmässig typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0