Changes.

Precis så här har jag sett ut hela dagen. Är så otroligt uttråkad och less att jag vet inte vad jag ska göra. Vill till Umeå eller Luleå, vill bort och börja om. Är fast i gamla mönster och går bara omkring och väntar på något. Jag vet inte vad. Gymnasiet kanske, eller egentligen en förändring. Vill färga håret knallrött, skaffa sidecut, göra hål i örat, tatuera mig. Är så less mig själv att jag dör typ. Jag är bland de tråkigaste jag vet. Skulle jag stå i en folkmassa skulle jag inte märkas. Jag vill stå ut, inte bara vara en i mängden. Men hur skulle det gå till?
Det ska bli ett av mina nyårslöften. Jag behöver förändring. Och jag behöver det nu.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är fin inifrån och ut! Du är älskad för den du är! Du är söt, omtänksam, rolig, smart, fin, snäll, ja allt detdär braiga! Glöm inte det. Var stark.



<3

2011-12-28 @ 02:39:05
URL: http://moamariakarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0