I have to praise you like I should.

Jag är gode glad, sitter vid "min" dator och har fixat lite. Enda problemet är att jag inte fattar hur man öppnar upp så man kan använda webbkameran?! Wierd. Jag har iallafall haft en bra dag, eller typ. Idrotten var sämst, blev jävligt sur som vanligt när vi har innebandy. No:n var helt ok, fick lite gjort på mitt arbete om solenergi. Hade en halvtimmes spanska då jag gjorde bort min redovisning, sköööööönt. Gick till kyrkan, träffade mamma Henke, åt lunch och hade två jobbiga timmar SO, var jävlig sur när vi slutade för att religion är så jävla tråkigt och löjligt. VI skulle kunna läsa om spöken för det är lika troligt och lika mycket sanning i det de säger.
Nu ser jag Dirty Dancing 2, vad jag gör av kvällen återstår att se.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0