I mån utav plats.

Fun facts om min helg:
  1. I fredags åt jag blodgrape, likaså i går.
  2. Jag har inte använt min mobil på i princip hela helgen. I fredags hade jag den, men annars har den legat i mitt rum hela helgen.
  3. Jag har fått 23 sms i helgen, varav 22 kom i fredags.
  4. Tid jag hade tänkt använda till att plugga: hela lördagen & halva söndagen.
  5. Tid jag använt till att plugga: cirka nittio minuter.
  6. Antal sidor jag kollat igenom på 9gag istället för att plugga: allt för många.
  7. Antal Spotify-timmar jag använt upp: 8 (!).
  8. Antal timmar jag sovit: 20.
  9. Antal människor jag träffat i helgen (skolan i fredags räknas inte): 13 st.
  10. Antal gånger jag kollat på WeHeartIt och tänkt att jag är forever alone: 5.
  11. Igår hade jag på mig en sommarklänning för jag orkade inte ta på mig några byxor efter att jag smort in benen.
  12. Jag har haft min blåa kofta på mig både igår och idag, det är min favorit. Dock måste den tvättas.
  13. Antal människor som bryr sig om detta inlägg: 0.
Jag har inte alls bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0