Nailed it!

Kom hem från Ebba vid ett, vi chillade på hennes köksgolv ungefär hela tiden, haha. Johanna kom typ tjugo minuter efter att jag kommit dit och vi har suttit och pratat och skrattat och planerat lite. Och Ebba och Jojjo, vi har ett svar, haha lejd.
När jag kom hem hade mamma, Hilda och Hanna typ nagelstudio vid köksbordet vilken jag anslöt mig till så nu är mina naglar jättefina. Fransk manikyr med en silvrig glitterrand mellan det vita och rosa, mycket fint. Är stolt över att ha klarat det själv (okej, Hanna gjorde glitterranden men det räknas nästan inte). Nu väntar sängen och det känns inte helt fel.


På första bilden ser det ut som att jag ätit jagvetintevad och randen syns tyvärr inte på denna dåliga webkamerabild, oh snap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0