Sunshine all over this place.

Sitter nyduschad i mitt rum, sliten som jag är, och lyssnar på lite Avicii för ögonblicket. Ser även Flocken planera för fullt på facebook inför Luciavakan, men inte jag. Som jag skrev på Flocken: "jag kommer inte för jag kände att om jag skulle komma skulle jag bara vara typ sur & trött & less, plus att jag behöver sova & så skulle jag sakna morgonmyset allt för mycket! sorry brudar."
Skippade träningen också, mamma sa att jag inte fick fara för att jag var för sjuk. Vi pratade lite också, eller hon pratade och jag grät typ. Men det var ändå bra, behövde det. Jag älskar dig mamma, även om jag är dålig på att visa det och fast du är en pain in the ass då & då.
Nu ska jag gå upp i köket och hjälpa henne baka lussebullar. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0