Two zero one one.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag kommer inte ihåg vad jag hade för nyårslöften ens, haha. Eller jo, ett höll jag väl nästan. Föll vid målsnöret om man säger så.
Blev någon/några av dina kompisar föräldrar i år? Verkligen inte! Haha.
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Inget utom Sverige, haha.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Mjo, skulle inte sitta fel med lite mer glädje.
Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas? 7 januari, fråga inte varför, dagarna i Göteborg, alla handbollsresor, alla sommardagar och kvällar med flocken, och många fler.
Vad var din största framgång 2011? Att jag lyckades få MVG i svenska, haha, nä men jag vet inte. Jag har typ inte haft några framgångar iår.
Största misstaget? Inget jag tar upp här, men det hörde till 2010 också.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, eller jo, sjuk har jag varit i omgångar, men inget allvarligt. Sen så är jag ju sjuk nu, och det vägrar gå över så måste uppsöka doktor, haha.
Bästa köpet? Vet inte riktigt, men antagligen min kamera.
Vad spenderade du mest pengar på? Kameran, om man tänker på en gång. Annars är det väl mat och flåd.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker, flera sms tog mig högt över molnen om vi säger så och sen en massa andra saker. Sporten har gett mig jävligt mycket glädje också.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Party Rock Anthem, Where them girls at, Yeah 3x, Fest hos Mange, Scary Monsters And Nice Sprites, Sexy And I Know It, Collide - Acoustic Version, You Found Me, Taken, Moves Like Jagger, och säkert flera till!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, men mest gladare.
Vad önskar du att du gjort mindre? Varit lejd, pinsam osv, flådat, överreagerat osv.
Hur tillbringar du nyår? Hemma med kusinerna + Alvas komips familj som det ser ut nu, nån som vill göra något?
Favoritprogram på TV? Svårt, Cougar Town tror jag, men det går ju typ inte nu. Så HIMYM.
Bästa boken du läste? En Dag, otroligt bra!
Största musikaliska upptäckten? Ehm, Foo Fighters kanske? Eller Movits!
Något du önskade dig och fick? Fick allt jag hade önskat mig i julklappar, alltså pengar, försvarets hudsalva och en stor tekopp från Indiska. Kommer inte på något mer.
Något du önskade dig men inte fick? Mer pengar? Nämen jag vet inte haha, en dator på min födelsedag typ.
Blev du kär i år? Mjo, eller vet inte om jag var kär riktigt.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Bra fråga, haha. Kollade i arkivet om jag skrev något då, men icket. Kommer fan inte ihåg, haha. Fikade, blev sjungen för, öppnade paket antagligen? 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det kunde ha börjat bättre, mådde inte allt för bra februari - april men sommaren och hösten/vintern har varit bra!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Eh, mjukis? Nä, jag vet inte!
Vad fick dig att må bra? Mina vänner och musik.
Vem saknade du? Det skrivs inte här.
De bästa nya människorna du träffade år 2011? Killarna från konfan typ, haha, så himla roliga.

image description
image descriptionimage descriptionimage description


Haha, nu blev det bara bilder med Sanna typ. Men har bloggat cirka hälften av mina inlägg från hennes iPhone så det passar väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0