B A B A B A B A B A B A B A B A

hej,
glad, wiiie. har typ cphuvudvärk men det orkar jag inte bry mig om faktiskt. får väl ta en ipren innan matchen ikväll, ska iaf spela, det har jag bestämt. matchen igår var inte okej, bradåvetni. hela dagen har våran klass, eller ja, iaf de flesta tjejer gått omkring och sjungit "BA BA BABABABABA BA BA BA BABABABA BA BA BARABABAB BA BA BAH!" ah, ni fattar om ni lyssnar på den här. blir alltid sjukt glad och sprallig då jag hör den, det är lycka på hög nivå.
skolan var väl som vanligt, eller ja, sista lektionen orkade jag verkligen inte, hade huvudvärk som jag vet inte vad. tim och john tyckte det var jättekul iaf. håller på att ladda över bilder från min telefon nu, om nån undra alltså.
men, match mot lillpite ikväll på pitholm, matchstart halv åtta typ. härlig info där. gullig avrundning också, puss!


söt 13:37 (elit)-bild. älskar maris min, å att hon är suddig. jojjo, emmy, maris, ebba, maris, emma å jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0