S E E Y O U T H E R E

hej,
kom just hem från vår hemliga specialträning nummer två. den första var självförsvar för tjejer och den här gången var det klättring! eller ja, inte bara klättring, höghöjdsbana också. känner mig gode stolt, klättra högst upp på den lättaste svåraste klätterväggen och gick hela höghöjdsbanan! mina händer är typ dödade, men det var det värt. kommer bilder sen när håkan lagt upp dem, om de finns några bra alltså.
var ju som sagt i skolan idag, typ sjukt, men jag hade längtat, och det var faktiskt en helt okej dag. bakade bullar för första gången i mitt liv på hkn, hade det tjillpill i kyrkan, intervjuade jojjo på spanskan, fick tillbaka mvg-uppsatsen på engelskan och ägde ut alla på volleyboll. nu ljög jag på en av sakerna, gissa vilken? ;-)
nä, så lejda ska vi it vara, men idrotten var så sjukt tråkig. vi fick it köra på stor plan som vi tjejer alltid brukar göra, utan vi var tvugna spela två mot två på typ miniplaner, plus att killarna var med. ah, det sög iaf.
men nu ska jag äta, duscha å sova. puss på er!


HAHAHA, randombild på mig å linnéa, typ påväg hem från nån fotbollsmatch, HAHAHAHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0