" T H E S W E E T E S T F E E L I N G I N T H E W O R L D " - W E L L I T S U R E A I N ' T T H I S O N E .

hej.
sitter och äter blåbärsyougurt, mums. typ hur länge som helst sen jag åt yougurt över huvudtaget, har it haft nå hemma. men nu har vi då det, och shit asså. lovely. haha, söt som typ låter cepe, men jag är en sucker för yougurt, helst blåbär&vanilj eller samoa. det roligaste med det här är att jag och jojjo snacka om yougurt idag när vi gick hem, haha. det var som när jag och emmy pratade om att vi ville rida igen, och dagen efter berättar katta att man kan rida på friluftsdagen. det var ett haleluja-moment, var skitglad för det i typ en vecka, haha. ;-)
men ska gå och borsta tänderna å de nu, höll typ på att somna under top model. skriver typ imorgon efter skolan, har skidor på idrotten så lär ju ha damp typ. puss!


oj, gangster med mössa inomhus typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0