T J U M A N A M A N U S .

hej, sitter och lyssnar på min "gamla" spellista, underbara minnen och underbara låtar!
imorgon blir det ungdomsmottagningen på morron, soft typ. efter det har vi spanskaprov, bra att jag it ens har öppnat böckerna än. orkar dock inte heller satt.
rubriken är tillägnad amanda lundqvist, säger det till henne hela tiden på träningarna, haha, humor på hög nivå alltså. men det är härligt att säga, typ snabbt ba; tjumanamanus! åså hinner hon alltid säga tjuman tillbaka typ, eller nä, it ens ofta. och sen när hon hör amanus ger hon typ blicken. hon har dock lovat mig att det ska stå på hennes klassbyxor, coolt att det var jag som kom på det asså. intressant inlägg ens, slutar innan jag spårar ut helt! puss.


winnerbäck ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0