Förlåt, men jag har faktiskt ett liv också.

Hej. Igår hade jag och Johanna det väldigt trevligt. Det kom lite folk också, det var najs. Amanda kom och sov bara, haha. Men vi såg film och mös på, och pratade och tog några kort. Ni kanske får se dem sen, men bara kanske. Imorse var min mobil mystisk och sen vaknade vi och gjorde oss i ordning. Vid elva for Amanda hem och typ tjugo över körde jag och Johanna till gocartbanan. Kan ju säga att gocart är så galet kul, jag dör typ. Min bästa varvtid var 53.82, men självklart var det i det heatet vi inte gick via tid, utan vem som kom först över mållinjen. Monica vann cfinalen, Jennifer(tror jag det var?) bfinalen och Elin Malm vann afinalen. Efter det körde vi vidare till brandstation och flådade pizza och såg en jättefin film Håkan gjort. Det var våran handbollskarriär typ, åh så söta. Efter det for jag till Jojjo och hämtade mina saker och sedan for jag hem och såg de BigBrother-avsnitt jag missat. Nu ska jag packa om och cykla ut till stugan och tillbringa natten/måndagen där. Ska göra en busig sak också, hihi. Ni får se sen. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0