I T ' S O V E R E V E N T O U G H I T N E V E R S T A R T E D .

hej.
sitter och lyssnar på musik, kolla bara runt random på folks spotifyprofiler, och hitta en bra som, läs och häpna, en kille(!) gjort. det var typ nomy-rock blandat med usher, joshua radin och svenska låtar å inge jävla queen, wiiie.
dagen flöt på smidigt, inga större missöden i alla fall. efter skolan tog jag och jojjo och john bussen in till stan och subland, satt där i typ en timme och bara pratade och chillade järnet. här kommer bilder från dagen iallafall, pussar!


emil på jojjos plats, gangster asså.


tummen upp för spanska typ.


focus amanda, focus...


den är som busig typ. ;-)


i bussen. ;-)


å den här snyggingen kommer inte imorgon på skolan, hon far till/är redan i stockholm, på sin födelsedag och allt! alltså har jag en jobbarlektion på slöjden den här veckan verkar det som. får se om jag överlever å grejer, kommer sakna dig iaf! ;-) å glöm it det viktigaste på ledighetsansökan!


de med grön bakgrund är från spanskan och de röda från lunchrasten, jojjos händer. :-) älskar bilden btw.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara för att jag lekte konstnär på din mapp!

2011-03-03 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0