Y O U C A N ' T B E C L O S E E N O U G H U N L E S S I ' M H E A R I N G Y O U R H E A R T B E A T

hej.
hittills har min dag bestått av handboll, bilresa och ännu mer handboll. steg upp typ kvart över sju och sedan for jag till boden för att se hildas lag spela två matcher. de vann båda, och jag satt typ och skratta hela andra matchen, jojjo fattar varför trorja. ;-)
men sen skyndade vi oss hem, eller ja, till norrmalmia för att se herrarna säkra seriesegern. så nästa år blir det div. 1 norra för dem! underbart. så härlig match att se, man såg att de hade kul. tillexempel; claes hoppade upp, snurrade i luften och la in den på kontring. i andra minuten! haha, asså shit. sen i slutet hoppade han upp, vände ryggen mot, fintade att skjuta mellan sina egna ben och slängde, ja, slängde, in den över axeln. ojojoj.
men nu ska jag ge er tre bilder från dagen, ursäkta kvalitén. puss!


när hildas lag mötte kalix i björknäs.


herrarna, typ precis då de var klara med fotograferingen, alla var typ påväg bort. failarN.


lördagsgodis. ♥ haha, gillar att jag köpte mycket lösviksgodis. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0