Betraktad på avstånd.

Hej. Sitter och lyssnar när mamma gör klart efterrätten just nu, normalt typ. Nä, men sen äta den och efter det ska jag cykla ner till Johanna och så ska vi typ hitta på något. Blir säkert att sitta och prata och spela Nintendo '65 typ, haha nä. Men vi har iallafall lite att snacka om så det lär väl bli så ändå. Idag har jag hunnit med en sovmorgon, en sväng på stan, två besök på ICA och lite fotografering där emellan. Har även ätit en galet god middag bestående av fläskfilé och steakhouse pommes med sallad & bea. Gjort en ny header har jag också hunnit med, den kommer in alldeles strax.
Igår kväll var jag och såg Pirates of the Caribbean 4 med Johanna, Amanda, Moa och Lollo och den var bra. Bättre än trean men sämre än ettan, iallafall enligt mig. Bra då vet ni. Puss!


egooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0