Ingenting jag säger spelar längre någon roll.

Hej på er.
Den här dagen är typ lika bra som gårdagen. Har typ fått en nytändning när det gäller skolan, det gillas. Håller just nu på att skriva på min novell. Den handlar om en bäver som äter på en båt, haha. Oj, oj. Skolan var kung, satt i datasalen alla pass utom två, och ett av de andra hade jag elevråd och sen lite bild. Tycker våra elevråd är gode roliga, vi sitter typ och retar varandra medan vi har mötet, dock är det typ bara jag, en i sjuan, Rebecca och AL som pratar, men ändå.
Jag har för mig att jag skulle skriva något om John och Ebba, men kommer inte på vad. Duktigt, jag vet. Men nu ska jag fortsätta skriva på min novell om en bäver. Han dör, bara så ni vet. Sorgligt. Han blir mördad till och med, av en mordisk kille som heter Anton.
Ikväll har vi moppekurs igen, så galet kul. Har typ längtat, haha. Kom på att hälften av alla där är från Pitholm. Det är typ coolt. Not p. Jag fick mitt lämplighetsbevis idag också, lycka!

Okej. Jag läste just igenom det jag har skrivit, och det är typ inget som hänger ihop med något annat. Men det skiter jag i, för nu ska jag vara en duktig flicka och skriva klart den där novellen. Pussar.


efter förra moppekursen. det hon blåser är typ sånt här man kan dra bort från björkar nivet. söt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0