Jag är namnet som du har på armen.

Godmorgon solstrålar! (Märkte du att jag härmade dig nu Marie, fast mitt var på svenska? Lite random men tänkte på det nu så why not?) Jag sov skönt inatt, och det behövdes. Lärarna tror typ man ska vara utvilad efter lovet, men det är typ tvärt om, så då är man typ lika trött före som efter loven. Men vem bryr sig om det när man får ha loven ändå? Onsdag idag, halva veckan kvar bara. Längtar efter helgen, även om den kommer vara fullspäckad. Dels har jag konfaläger hela helgen, sen handbollsavslutning lördag på Challenge och söndag både manöverprov (om jag hinner det vill säga) och fotbollsträning. Soft. Har elevråd idag klockan tio om någon undrar, kul info sådär en onsdagmorgon i början av maj. Har moppekurs ikväll också, längtar. Jag och Ebba är så galet bra, ni skulle bara veta! Men skolan väntar, puss och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0