Jag kan inte prata med dig när du tittar bort.

Hej, för tredje gången idag.
Vad jag har skärpt mig med bloggningen, är typ duktig ju. Och så har jag snart skrivit klart svenskan! Och jag och Ebba var galet bra på moppekursen, igen! Nåja, slut med självberöm för den här gången. Men ja, var då på moppekursen. Vi skulle skriva de 10 farligaste sakerna i trafiken typ, och då skrev Antons grupp terrorister, diabetes, småbarn som kör bil, ingen hjälm och rosvikare. Det var typ underbart roligt, jag skrattade tills det att jag inte fick luft typ. Åh, min och Ebbas humor är inte att leka med. Vi är smarta också, löste en ekvation med två rötter från gymnasiekurs matte b. Men nu ska jag skriva klart min novell och sen se BigBrother och efter det, sängen. Puss på er!



marie och ebba blev mysticman i måndags, woa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0