Jag låter dig aldrig lämna.

Hej.
Imorse kände jag verkligen att den här dagen skulle bli bra, och hittills verkar det som att det stämmer! Trots att den började med en försening blev det bara bättre och bättre, det ledde till och med till att vi fick skjuts. Missade stora delar av son för att vi såg en film om nån skola i Himalaya typ och sen fick vi sluta en halvtimme tidigare för att vi hade skolfoto. Känns ändå som att jag inte såg jättehemsk ut? Dock hade jag den känslan efter fotograferingen till skolkatalogen, och den bilden ska vi inte ens prata om.
Har packat efter skolan, och klockan fem beger jag mig till kyrkcenter för att sedan dra på konfaläger i Älvsbyn. Kommer dock vara här i Piteå på Challenge imorgon på eftermiddagen och fara hem tidigare på söndag, men det blir säkert soft. Vet typ inga som ska dit, känns inte stabilt. Kommer nog inte vara den bästa uppdateringen här under helgen för jag är ju på konfan och på söndag fyller mamma 40, så det lär ju vara folk här 24/7. Jaja, vi hörs väl. Puss.



haha, marie, johnyboy och tim, tim hade sådär på skolfotot, hahah, jag ork it!


john hade typ såhär på fotot, dock var det typ förstört när jag tog bilden.


men gud ändå. (passade bra nu när jag ska på konfa strax å allt, eller hur?) marie har på sig kläderna hon sydde till aron. storlek? åldern 3-4 år. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0