Vi kommer alltid ha Paris.

Hej snyggingar.
Idag är en bra dag, trots små missöden. Första saken var att Marie berättade att jag hade hål i mina tights, som är nyinköpta och använda typ fyra gånger bara. Men är man smidig så är man! Sedan på no:n gjorde vi kikare och hade en allmänt rolig lektion. När vi hade idrott skulle jag egentligen inte vara med för att jag (fortfarande) är förklyd, men då sa Katta att vi hade massage och att jag fick vara med iallafall. Lycka på hög nivå, masserade och fick massage av Johanna och det var inte dåligt, snarare raka motsatsen. Hade även en av de roligaste svenskalektionerna i hela åttan, vi var i datasalen och röjde och hade galet roligt. Förlåt John, men det är roligt, det kan du inte förneka!
Innan bilden kom John Karate-Kid Larsson fram, gjorde typ spindelattack på mig som var helt oförberedd vilket resulterade i att min mobil flyger all världens väg och batteriet och baksidan flyger åt var sitt håll. Tea tar då upp bitarna och hon och Moa springer iväg med den och lyckas få så att jag måste skriva in PUK-koden. Snällt där, not p. Tur för er att jag hittade den säger jag bara. Bilden var underbar som vanligt, älskar verkligen våran klass ibland. Sista lektionen för dagen var so, var väl inte värst men långt ifrån roligt. Eller Gustav The Språk-Police var ganska kul. Jag uttalar tacos med betoning på a:et, självklart var han där och rättade. Moa sa kättare med k istället för chättare som det ska uttalas, and he's there. Har för mig att han rättade Tea också, galet.
Var duktig och gjorde mat idag också, palt och vitkål, helt normalt. Och Sanna, Moa, Emelie, Emma och Louise, mission complete! Den håller.
Ska byta om och gå till Tea nu, sen far vi på match. Vi möter Munksund, div 4, alltså typ de vi tränar med i vanliga fall. Kommer dock inte spela, men lär väl ha kul med Ebba, Emmy(?) och Marie iallafall.
Juste, har även funderat på att byta bloggadress, men vet inte än. Vi får väl se. ;-)
Puss på er, om ni inte tröttnade efter någon rad bara.



galet. bra kvalité dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0