Moments of happiness.

Jag är typ hög på musik just nu, jag skojar inte. Fixade en ny spellista, feelings involved. Klicka så hamnar ni där.

Jag skulle egentligen plugga i helgen, men tror ni jag har gjort det? Eh, nej. Och hellweek är på ingång. Jag vill bara gräva ner mig i ett hål djupt ner i marken och komma fram lördag morgon då jag går på bussen mot Härnösand & Sollefteå. Jag måste göra klart Kärlekshandboken, plugga till ett HK-prov där jag inte vet vad vi har om typ, förbereda SO-redovisningen, plugga till NO-provet och skriva klart min uppsats på spanskan plus lära mig den utantill. Har jag börjat på något av detta? Nej. All heroes apply.
Jag är fan bäst på att skjuta allt till sista dagen. Inte för att det är bra eller så. Har inte sökt till något handbollsgymnasium än heller, fanfanfan. Som en extra glad nyhet blev min cykel stulen i fredags. Jävla idiot.
But you have to stay positive! Jo tjena.
Men ni var iallafall duktiga på att fråga i min frågelåda idag, ni är ganska fina. Nu vill jag se en kärleksfilm, gråta sönder typ. Fråga mig inte varför, för jag vet inte. Eller tror jag skulle må bra av det på något konstigt sätt. Vi får väl se.


Fotade båda mina systrar i lördags, tänkte redigera några och lägga upp lite senare. Här är iallafall en av alla. Lite busig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0