Toppsås.

Tror ni att jag skrev något alls? Eh, nej. Men jag var ju iallafall duktig och gjorde middag. Köttfärsspett utan spett i tortillabröd med lök, paprika, hummus och vitsås (hej flocken). Nu dricker jag min andra tekopp för dagen, mitt nya beroende typ. Vaniljte är sååååå gott.
Annars då? Jag hittade en blogg som var lite intressant, men den får ni inte veta vad det var för någon eftersom att ni bara skulle tycka att den är dålig. I'm sorry everyone.
Flocken skulle på hockey, attans att jag hade träning, annars skulle det ha varit väldigt trevligt. Men vi ska ju förhoppningsvis få newbody-sakerna och dressarna idag.


Kom på en text som kanske passar till bilden: WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE YEAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0