The Script.

Idag är det alla krossade hjärtans dag.
Tumblr_l7gpjo4zsq1qa2xkro1_500_large
Tumblr_ldvsa163bm1qf6py6o1_500_large

Tumblr_loxwc5yuas1qcxieko1_400_large_large


Dömde 99or i morse, inkasserar 400 kronor på måndag för det och det känns inte helt fel. Kassan har sinat på sistonde, pågrund av bland annat Luleåbesöket & flådkvällar. Men nu blir det alltså ändring på det, ska tjäna lite mer pengar nästa söndag också.
Efter att ha kommit hem nästan 40 minuter senare än beräknat satte jag mig och såg klart en film från igår. Såg lite teve och sedan såg jag Bad Teacher, ganska så rolig film. Älskar hela scenen när tjockisen kör in i bilen med en moppe, höll på att dö av skratt när jag såg det, fick ingen luft alls. Kärlek till det.
Kvällen spenderades med flocken, så jag var inte foreveralone hela dagen. Jag anslöt mig till Emmy och Ebba på ICA, och där satt vi tills de andras avslutning var klar. Sedan drog vi vidare till Tea, åt världens godaste mango, skrattade åt Moas ruttna mango och såg film. Jag och Moa hann bli skrämda av Anton också, just det.
Kom hem för en stund sedan, ska strax gå i sängs, ska till Arvidsjaur imorgon. Jag tycker det är skitmysigt att åka bil långt, så det blir mys, men skulle vilja vara hemma och se hockey med flocken istället.

Vet ni? Jag åt årets (okej, halvårets) första pepparkaka idag. Det var väldigt gott. Längtar tills julen, hoppas på det bästa. November är fan årets tråkigaste månad, vi kan skippa den och gå direkt till december. Ok? Ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0