You're insecure, don't know what for.

Mina kära vänner berättade på slöjden att jag var väldigt dålig på att uppdatera. "Säg något annat jag redan vet", var väl ungefär min reaktion. Men har inte haft någon ork till det. Jag ligger helt utslagen i soffan varje kväll, är förkyld och har ständig huvudvärk. Som ett plus har mitt balanssinne gått och gömt sig någonstans också. Skulle nog inte ha spelat i helgen, men nog gjorde jag det ändå, så nu är min förkylning alltså värre. Tränade inte i måndags och ska inte träna ikväll. Får se hur det blir med morgondagen, det beror helt på dagsformen.
Helgen var iallafall väldigt rolig, även om vi inte lyckades fixa någon poäng, som vi verkligen förtjänade i Sollefteå-matchen. Men att bo på spökhotell med världens sämsta hotellfrukost i ett rum med Sandra, bli ihjälskrämd av typ halva laget + hon som jobbade där, leka dobidoo ovs. var riktigt trevligt. Kanske inte låter så, men det var det.
Imorgon har jag spanskauppsats, och tro det eller ej, men jag kan faktiskt nästan allt! Det ska jag fira med att mysa i soffan framför lite Big Bang Therory. Skulle inte sitta helt fel med lite papparkakor till heller...



Bildbrist (nä, ofta?! det har ju aldrig hänt förr?!) så snor bilder från Johanna hela tiden (förlåt Johanna).
Det här är iallafall från i måndags, vi hade haft idrott där jag var så jävla sur att jag inte kunde spela mer, ville bara slå någon typ. Och sedan hade vi spanska där jag och Carro började käfta typ, men jag vann och jag hade rätt så efter det höjdes mitt humör lite (observera lite). Ja, och sedan i slutet tog vi den här bilden, först tog vi en där vi faktiskt var sura, inte ledsna, men den var för snygg för internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0