Att drömma är att tro.

Rättelse från förra inlägget: jag ska gulla med dagisbarnen och göra dagiset osäkert med Ebba the one and only. Annars då? Jag såg ungefär halva avsnittet av Pan Am, den verkade bra. Sen råkade jag se början av nån Batmanfilm, tycker inte de är så bra men såg ändå. Vet ni vad som faktiskt är bra? Att jag börjar nio hela veckan, catching! 45 minuters sovmorgon (men fem minuters mindre färdväg inräknat) tackar man inte nej till direkt. Nu har jorden roterat såpass mycket runt sin egen axel att det är dags att lägga sig bekvämt, dra på sig täcket, sluta ögonlocken, slappna av i hela kroppen och sjunka ner i en djup dvala tills det att ett hemskt oljud får dig att öppna ögonen om några timmar. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihihi själv börjar man då 10!

2011-10-17 @ 08:02:37
Postat av: ebba

synd att vi slutar tidigare än dig mutha fukka!!!

ttyl

2011-10-17 @ 08:43:17
Postat av: emma

när slutar ni då, vavava?

puss

2011-10-17 @ 09:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0