Cinema.

Hahaha, Sanna...
Tack för bloggningen än en gång! Väldigt fina inlägg må jag säga.
Dagen har varit seg jamen nanting, trodde vi skulle sluta efter non när vi hade två lektioner kvar. På son hade vi en vikarie som har franska också, och fick lite utbrott på oss och så. Syon var också och snackade en stund, om praoen och om gymnasiet.
Dagens roligaste måste vara Sebastian och Felix.
Vi pratade om slummen i Marocco eller vars det nu var, och så frågade vikarien vad det fanns för problem för de som bor i där. "Asså de vet inte vars tomtgränsen går." Bra Sebastian, bra.
Och Felix berättade att han ska ha en vaktfisk, jag höll fan på att dö.


en sån här han ska ha...?

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså lina nu blir jag gode besviken på dig må jag lova! De är då inte bara Sanna som har skrivit de var faktiskt jag som skrev senast.



Mvh ARG kamrat

2011-10-04 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0