En tigerorm, Pippiluskan och hon önskar sig också en kikare.

Dagen var rolig, men grymt jobbig. Lekte med barnen typ hela tiden, läste sagor, gungade och lekte Pippi. I slutet av dagen var det bara fyra barn kvar, och imorgon ska det komma typ 13(!) stycken.
Nu sitter jag och dricker lite te, var väldigt sugen på det av någon anledning. Och jag blev jävulskt sugen på att se hockey, liksom wait what? Men kändes som att det skulle vara kul. Så, Marie, Ebba, Emmy eller Emma, är det nå hockey ikväll som nån av er vill fara å titta på? För asså, jag följer!
Ja, så får jag som jag vill så far jag och ser hockey ikväll, annars så lär jag väl se lite tv eller någon film eller något sånt.

Och Ebba, bilden gick typ inte att sätta in i datorn? Eller min mobil kunde inte kopplas till datorn på något konstigt sätt, I'm sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0